فرماندار گناباد گفت: ۹ روستا از توابع بخش‌های مرکزی و کاخک این شهرستان مستعد الحاق زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن شناخته شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۱۵۹
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، رضا نصیری اظهار کرد: طرح الحاق زمین در روستاهای «دلویی، خیبری، بیمرغ، بیلند، باغ آسیا و مند بخش مرکزی و پچک، نوده میرمحراب و کبوترکوه» گناباد در اولویت اجرای این قرارگاه قرار گرفته است.

 وی تصریح کرد: از این تعداد تاکنون طرح الحاق زمین‌های روستاهای پچک، نوده میرمحراب و کبوتر کوه بخش کاخک در کمیته فنی بنیاد مسکن استان خراسان رضوی تصویب و الحاق انجام شده است.

 فرماندار گناباد ادامه داد: با تلاش بنیاد مسکن توافقنامه در سطح شهرستانی بابت تأمین زمین ۲ و ۶ دهم هکتار طرح نهضت ملی مسکن روستای مند از توابع بخش مرکزی این شهرستان انجام و به کمیته فنی استان ارسال شده است.

 وی خاطرنشان کرد: فرایند الحاق زمین روستاهای بیلند، خیبری، بیمرغ و دلویی و باغ آسیا بخش مرکزی هم در سطح شهرستانی بررسی و زمین‌های موردنظر شناسایی و برای تصویب نهایی به کمیته فنی و زیربنایی استان خراسان رضوی ارسال شده است که بعد از تصویب در سطح استان الحاق به محدوده این روستاها انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار